Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu
Autor: Divišová, Luisa
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci digitálního marketingu pro propagaci juniorského basketbalového klubu Žabiny Brno. Práce kombinuje teoretická východiska a praktickou aplikaci poznatků získaných výzkumnou metodou dotazníkového šetření. Cílem je identifikovat efektivní digitální kanály a obsah, které by mohly klubu pomoci zvýšit popularitu a rozšířit jeho členskou i fanouškovskou základnu. Na základě analýzy získaných dat jsou formulovány odpovědi na výzkumné otázky a doporučení pro zlepšení digitálního marketingu a celkové image klubu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56197
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
divišová_2024_dp.pdf 8.828Mb PDF Zobrazit/otevřít None
divišová_2024_op.docx 97.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
divišová_2024_vp.pdf 164.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet