Event marketing vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing vybrané společnosti
Autor: Mátl, Vojtěch
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a parametry event marketingu vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se event marketingu, komunikačního mixu a také event marketingové strategie. Mezi tyto pojmy patří event, event marketing, jednotlivé nástroje komunikačního mixu, nebo situační analýza. Praktická část se zabývá vybranou společností, její konkurencí a jejími marketingovými aktivitami. Dále se věnuje analýze a interpretaci výsledků z kvalitativního výzkumu, který byl proveden formou polostrukturovaných rozhovorů. Na základě těchto výsledků jsou zodpovězeny výzkumné otázky a také vyvozen závěr a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56234
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mátl_2024_dp.pdf 2.798Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mátl_2024_op.docx 90.77Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mátl_2024_vp.pdf 142.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet