Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz
Autor: Zimmermannová, Anna
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz. Cílem této práce je zanalyzovat současné marketingové aktivity festivalu, lépe popsat jeho cílovou skupinu a na základě zjištění navrhnout doporučení pro efektivnější marketingovou komunikaci do budoucna. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s tématem práce. Praktická část se skládá ze sekundární analýzy a kvantitativního výzkumu. Na základě provedených šetření jsou následně vyvozeny závěry a doporučení
URI: http://hdl.handle.net/10563/56295
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zimmermannová_2024_dp.zip 1.880Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
zimmermannová_2024_op.docx 127.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zimmermannová_2024_vp.docx 89.89Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet