[NEOBHÁJENO] Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu
Author: Dostálová, Tereza
Advisor: Junaštíková, Julie
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu. Cílem práce je zjistit, jakou má roli asistent pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu. Bakalářská práce se skládá z teoretické části, která popisuje inkluzivní vzdělávání, inkluzi, podpůrná opatření, asistenta pedagoga, třídní klima a vztahy ve třídě. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem s prvky kvantitativního výzkumu. Data byla získána pomocí polostrukturovaných rozhovorů, kvalitativního a kvantitativního pozorování. Data z polostrukturovaných rozhovorů byla zpracována metodou tematické analýzy. Jako design výzkumu byla zvolena případová studie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56315
Date: 2024-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dostálová_2024_dp.pdf 2.092Mb PDF View/Open None
dostálová_2024_op.docx 17.91Kb Unknown View/Open None
dostálová_2024_vp.docx 17.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account