Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon

Show full item record

No preview available
Title: Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon
Author: Churá, Karolína
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie pro společnost Gymnathlon. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy jako marketing, strategický marketing, a rovněž je zde pojednáno o specifikách sportovního marketingu a marketingové komunikaci. Na konci této části jsou představeny metodologické postupy práce a úvod do praktické části. Praktická část se věnuje popisu společnosti Gymnathlon a její situační analýze, obsahuje také analýzu dotazníkového šetření a rozhovorů s trenéry Gymnathlon. Druhá část je zakončena odpověďmi na výzkumné otázky, které přecházejí do závěrečné projektové části. Tato část je zaměřena na vylepšení a formulaci konkrétních návrhů pro komunikační strategii společnosti Gymnathlon, včetně změn v přímém marketingu, využití sociálních sítí, public relations a podpory prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56391
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
churá_2024_dp.pdf 14.34Mb PDF View/Open None
churá_2024_op.pdf 162.0Kb PDF View/Open None
churá_2024_vp.docx 92.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account