Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání reklam společnosti Air Bank generací Z
Autor: Koziorek, Ondřej
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vnímání reklamních kampaní společnosti Air Bank mezi členy generace Z, s důrazem na porovnání tradičních reklam a kampaní zahrnujících influencery. Práce kombinuje teoretický přehled s praktickým výzkumem, který zahrnuje kvantitativní dotazníkové šetření a kvalitativní rozhovory s cílem objasnit, jaké aspekty reklam nejvíce oslovují tuto cílovou skupinu a jak se jejich vnímání Air Bank liší v závislosti na typu reklamy. V práci jsou dále formulována konkrétní doporučení pro Air Bank, jak lépe využívat současné marketingové trendy a očekávání generace Z pro efektivnější komunikaci a budování značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56394
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
koziorek_2024_dp.pdf 2.961Mb PDF Zobrazit/otevřít None
koziorek_2024_op.docx 93.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
koziorek_2024_vp.pdf 170.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet