Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
Autor: Ingerlová, Elen
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Předmětem této práce je Influencer marketing na sociální síti TikTok a jeho etické aspekty. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů v oblasti Influencer marketingu, definování toho, kdo je influencer, na typologii influencerů podle určitých faktorů, na představení sociální sítě TikTok a v neposlední řadě také na etické aspekty, které se s nimi pojí a jejich regulaci. Praktická část má za cíl určit, jaké faktory nejvíce ovlivňují nabytí důvěry v influencery, v jejich obsah ve formě placené propagace na sociální sítí TikTok a zda jsou uživatelé této sítě alespoň do jisté míry obeznámeni s pojmem "placená propagace" s využitím marketingového výzkumu ve formě kvantitativní metody dotazování v podobě online dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56603
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ingerlová_2024_dp.pdf 1.854Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ingerlová_2024_op.docx 92.12Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ingerlová_2024_vp.pdf 159.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet