Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje
Autor: Mikulášková, Lucie
Vedoucí: Haburajová Ilavská, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako klíčovému nástroji pro jejich profesní rozvoj. Cílem práce bylo prozkoumat, jak pedagogové vnímají supervizi, jaké přínosy a limity s ní spojují a jak supervize ovlivňuje jejich každodenní praxi a celkové pracovní prostředí. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na koncept supervize, její historický vývoj, legislativní aspekty a různé modely supervize včetně jejich aplikace ve školním prostředí. Praktická část představuje výsledky kvantitativního výzkumu, jenž analyzuje postoje pedagogů a identifikuje specifické přínosy supervize pro pedagogické pracovníky. Práce zdůrazňuje supervizi jako důležitý nástroj pro zlepšení kvality vzdělávacího procesu a podporu pedagogů ve své profesní cestě. Závěry práce nabízí doporučení pro školy a vzdělávací instituce, jak efektivněji začlenit supervizi do systému profesního rozvoje učitelů a podpořit jejich adaptaci na neustále se měnící vzdělávací požadavky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56689
Datum: 2023-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mikulášková_2024_dp.pdf 2.105Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mikulášková_2024_op.docx 17.34Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mikulášková_2024_vp.docx 17.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet