Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě |
Author: |
Molková, Karolína
|
Advisor: |
Taraba, Pavel
|
Abstract:
|
Bakalářská práce analyzuje rizika spojená s marketingovými aktivitami vybrané firmy. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se maloobchodu, marketingových aktivit a rizik. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané firmy, SWOT analýzu k posouzení vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix vybrané firmy, identifikaci rizik pomocí strukturovaného rozhovoru a jejich zhodnocení. V závěru práce obsahuje doporučené návrhy opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56692
|
Date:
|
2023-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav krizového řízení |
Discipline:
|
Management rizik |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account