Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě

Show full item record

No preview available
Title: Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě
Author: Molková, Karolína
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Bakalářská práce analyzuje rizika spojená s marketingovými aktivitami vybrané firmy. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se maloobchodu, marketingových aktivit a rizik. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané firmy, SWOT analýzu k posouzení vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix vybrané firmy, identifikaci rizik pomocí strukturovaného rozhovoru a jejich zhodnocení. V závěru práce obsahuje doporučené návrhy opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56692
Date: 2023-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav krizového řízení
Discipline: Management rizik


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
molková_2024_dp.pdf 3.016Mb PDF View/Open None
molková_2024_op.pdf 139.5Kb PDF View/Open None
molková_2024_vp.pdf 139.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account