Digitální kompetence učitele v předškolním vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Digitální kompetence učitele v předškolním vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Digitální kompetence učitele v předškolním vzdělávání
Autor: Mikulková, Michaela
Vedoucí: Obonya, Juraj
Abstrakt: Diplomová práce smíšeného výzkumného designu se zabývá zkoumáním názorů učitelů na úroveň digitálních kompetencí v souvislosti s kompetenčním rámcem pro učitele předškolního vzdělávání. Teoretická část vymezuje koncept kompetencí učitele předškolního vzdělávání a teoretická východiska týkající se úrovně digitálních kompetencí. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu, který kombinuje jak kvantitativní, tak kvalitativní přístup k výzkumu, což umožňuje komplexní porozumění tématu a poskytnutí podrobných informací o názorech a postojích učitelů v oblasti digitálních kompetencí v kontextu předškolního vzdělávání. Kvantitativní výzkum je provedený s učiteli mateřských škol v České republice prostřednictvím dotazníkového šetření. Tento typ výzkumu poskytuje kvantitativní data o názorech a postojích učitelů. Kvalitativní výzkum je realizovaný s učiteli mateřských škol ve Zlínském a Jihomoravském kraji prostřednictvím strukturovaného rozhovoru. Tento typ výzkumu nám přináší lepší porozumění názorům a postojům pedagogů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56712
Datum: 2024-01-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Předškolní pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mikulková_2024_dp.pdf 2.369Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mikulková_2024_op.docx 26.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mikulková_2024_vp.pdf 188.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet