Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Autor: Králíková, Denisa
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce nahlíží do problematiky krizové komunikace, preventivních opatření a teoretických metod k deeskalaci krizových událostí. V rámci výzkumu bylo realizováno dotazníkové šetření určené PR pracovníkům velkých českých firem. Výsledky reflektují jejich zkušenosti v souvislosti s krizovými událostmi a přináší také zhodnocení image českých i světových značek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56753
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
králíková_2024_dp.pdf 2.421Mb PDF Zobrazit/otevřít None
králíková_2024_op.docx 128.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
králíková_2024_vp.docx 91.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet