Digitální inovace v bankovnictví: role manažerských faktorů a osobnostních charakteristik

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Digitální inovace v bankovnictví: role manažerských faktorů a osobnostních charakteristik

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název práce: Digitální inovace v bankovnictví: role manažerských faktorů a osobnostních charakteristik
Autor: Asamoah, Comfort Adebi
URI: http://hdl.handle.net/10563/56883
Datum: 2025-01-30
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: 214
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Expanze digitálních technologií přiměla řadu podniků k přehodnocení svých postupů, produktů, služeb a obchodních strategií, aby zákazníkům poskytovaly efektivní služby a zlepšovaly jejich provoz. Nejdůležitější je, že tradiční vývoj produktů již není nezbytný kvůli vzniku nových obchodních modelů, které umožňují platformy digitálních technologií. To si vyžádalo vytvoření operačních strategií prostřednictvím digitálních inovací, které institucím umožní přizpůsobit se vyvíjejícímu se pracovnímu prostředí a účinně konkurovat. Přestože existuje shoda o vlivu informačních systémů a technologií na digitální inovace, současný empirický výzkum týkající se role různých manažerských faktorů při podpoře digitálních inovací je vzácností. Předchozí literatura navíc zdůrazňuje nutnost zkoumání interakčních efektů mezi dílčími složkami dynamických manažerských schopností (DMC) ve spojení se zkoumáním přímého dopadu manažerského poznání (MC) a manažerského sociálního kapitálu (MSC) na organizační strategie a výkonnost podniku.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
asamoah_2025_dp.pdf 766.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
asamoah_2025_op.pdf 3.651Mb PDF Zobrazit/otevřít None
asamoah_2025_op.pdf 0 bajtů PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet