Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kloudová, Jitka
dc.contributor.author Vaňková, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-16T14:47:02Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:23Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5788
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou jednotlivých faktorů úspěšnosti českých firem v rámci zahraničního obchodu s Čínou. Hlavním cílem je tyto faktory zhodnotit podle důležitosti, dle zkušeností českých exportérů a importérů. Součástí analytické části je i zhodnocení hlavních rizik, která jsou spojena s obchodováním s Čínskou lidovou republikou. Dalším bodem je pak analýza motivů, které vedou firmy k tomu v Číně obchodovat. Práce má všeobecný charakter, vychází ze zkušeností firem, které působí na čínském trhu. Pro zjištění objektivnosti výsledků analýzy, týkajících se faktorů ovlivňující úspěšnost exportu, je uvedena i případová studie, která srovnává výsledky dotazovaného souboru s konkrétními zkušenostmi tří vývozních firem. cs
dc.format 68 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 603924 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010
dc.subject čínský trh cs
dc.subject vývoz cs
dc.subject dovoz cs
dc.subject zahraniční obchod cs
dc.subject analýza cs
dc.subject China market en
dc.subject export en
dc.subject import en
dc.subject foreign trade en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu cs
dc.title.alternative Success factors analysis of Czech companies in the China market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fialová, Monika
dc.date.accepted 2008-06-11
dc.description.abstract-translated This thesis puts mind to analysis of success factors of Czech companies within foreign trade with China analysis. The main objective is to evaluate the factors according to importance. The practical part the thesis also contains evaluation of main risks and motives for making business with China. This thesis has an overall character, it results from Czech companies acting to the China mar-ket. Because of the confirmation objectivity of exports analysis results, there is a key study to compare the results with particular experience of three export companies. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9796
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vaňková_2008_bp.pdfBlocked 589.7Kb PDF View/Open
vaňková_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
vaňková_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account