Výzkum komunikačního účinku propagace firmy GOTECH s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výzkum komunikačního účinku propagace firmy GOTECH s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výzkum komunikačního účinku propagace firmy GOTECH s.r.o.
Autor: Solařová, Eva
Vedoucí: Baroň, Pavel
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy GOTECH s.r.o. Rozbor probíhá u všech druhů marketingové komunikace aplikovaných v uvedené firmě. První skupinu tvoří reklama a její použití přes různé typy médií. Druhou skupinu tvoří různé varianty podpory prodeje. Dále je analyzováno využívání přímého marketingu a public relation. Velký díl pozornosti je věnován osobnímu prodeji. V další části práce je posouzeno využití produktů marketingové komunikace. Zejména je navrženo rozložení produktové skladby. Následným cílem je optimalizace vynaložených nákladů na vhodnou formu marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5804
Datum: 2008-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9654


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
solařová_2008_bp.pdf 836.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
solařová_2008_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
solařová_2008_op.doc 42Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet