Využití didaktických metod ve výuce
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Mrázová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T15:09:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T15:09:42Z |
|
dc.date.issued |
2008-03-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5844
|
|
dc.description.abstract |
V této diplomové práci jsem se pokusila objasnit význam využití didaktických metod ve výuce v rámci zkvalitnění koncepce výuky a prohloubení zájmu o učivo. V rukou pedagoga jsou didaktické prostředky základním pilířem moderní edukační reality. Vhodnými didaktickými metodami pedagog všestranně a cílevědomě usměrňuje dětský vývoj a ovlivňuje celou dětskou osobnost. |
cs |
dc.format |
63 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
785014 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
koncepce výuky
|
cs |
dc.subject |
vyučovací proces
|
cs |
dc.subject |
didaktické metody
|
cs |
dc.subject |
didaktické hry
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
class conception
|
en |
dc.subject |
classes trial
|
en |
dc.subject |
didactic methods
|
en |
dc.subject |
didactic games
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Využití didaktických metod ve výuce |
cs |
dc.title.alternative |
Turn didactic methods profit at lessons |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šigut, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2008-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this Diploma work I tried to clarify the importace of meaning didactic methods utilization in education of conception lessons enhancement framework and the cavity interest of curriculum. In the hands of pedagogue are didactic means the basic pillar of modern educational reality. With acceptable didactic methods the pedagogue directions broadly and purposefully children's evolution and works on whole children's personality. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009240
|
|
dc.date.assigned |
2006-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
local.subject |
communication in learning and scholarship
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam