Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele
Autor: Darmovzalová, Jana
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Bakalářská práce " Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele " se zabývá tématem vlivu reklamy a médií na dospívající dívky. Teoretická část je zaměřena na obecné znalosti z oblasti reklamy a jejího působení na spotřebitele. Hlavním cílem práce je vysledovat na provedených výzkumech souvislosti mezi sledováním reklamy mladými dívkami a jejich představami o ideálu krásy. Práce si klade za úkol vyzkoumat, do jaké míry mohou mít tyto představy negativní dopad na psychický a zdravotní vývoj dívek. V závěru jsem se navrhla způsob komunikace zaměřený na rizikovou věkovou hranici dívek, která je období dospívá-ní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5901
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7449


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
darmovzalová_2008_bp.pdfZablokované 2.964Mb PDF
darmovzalová_2008_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
darmovzalová_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet