Analýza marketingového mixu firmy.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu firmy.
Autor: Valenta, Pavel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Everstar s.r.o., českého výrobce čis-tících a odmašťovacích prostředků. Analýza marketingového mixu je provedena formou dotazníkového šetření a to i ve vztahu k vybraným konkurenčním značkám. Výsledky jsou zpracovány do sémantického diferenciálu. Tato metoda umožňuje získání mapy vnímání jednotlivých části marketingového mixu cílovou skupinou, která je tvořena klíčovými zá-kazníky firmy. Výsledky dotazování jsou porovnány i s provedenou SWOT analýzou firmy Everstar s.r.o. Toto srovnání umožňuje získat informace o tom, jakým způsobem lze nadále rozvíjet marketingové aktivity firmy a jak pracovat s jednotlivými silnými a slabými strán-kami a příležitostmi a hrozbami. Výsledky a závěry práce je vhodné zohlednit v dalším řízení firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5907
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7527


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valenta_2008_bp.pdfZablokované 318.3Kb PDF
valenta_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
valenta_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet