HP TRONIC Zlín, spol.s.r.o. (koncepce direct marketingu)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

HP TRONIC Zlín, spol.s.r.o. (koncepce direct marketingu)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: HP TRONIC Zlín, spol.s.r.o. (koncepce direct marketingu)
Autor: Staňková, Eva
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem této práce je provést analýzu direct marketingových aktivit firmy HP TRONIC Zlín, spol. s. r.o. (dále jen HP TRONIC). Na základě provedené analýzy budu měřit efektivnost produktového letáku PROTON a v závěru práce navrhnu koncepci direct marketingu. Ve své práci budu vycházet z odborné literatury a časopisů, které uvedu v závěru v seznamu požité literatury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/593
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2735


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
staňková_2006_dp.pdfZablokované 893.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
staňková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
staňková_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet