Specifika marketingové komunikace na čínském trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika marketingové komunikace na čínském trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika marketingové komunikace na čínském trhu
Autor: Kusendová, Miroslava
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Táto bakalárska práca pojednáva o špecifikách marketingovej komunikácie čínskeho trhu. V teoretickej časti práce sú uvedené teoretické východiská medzinárodného marketingu, marketingovej komunikácie a komunikačného mixu v medzinárodnom prostredí. Praktická časť sa zameriava na analýzu prostredia čínskeho trhu a podmienkami pre rozvíjanie marketingovej komunikácie. V závere práce sú uvedené návrhy a doporučenia pre české firmy obchodujúce na čínskom trhu na zlepšenie využívania marketingovej komunikácie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6034
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9764


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kusendová_2008_bp.pdfZablokované 662.1Kb PDF
kusendová_2008_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kusendová_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet