Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje
Autor: Hladíková, Martina
Vedoucí: Slaměník, Antonín
Abstrakt: Tématem mé diplomové práce bylo analyzovat předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve Zlínském kraji a dále pak také přístupy k řízení destinační strategie cestovního ruchu. Podrobněji jsem provedla analýzu jedné z nejvýznamnějších destinací cestovního ruchu ve Zlínském kraji, a to Horního Vsacka, a současně jsem zhodnotila předpoklady pro vytvoření marketingové strategie této destinace. Práce je zaměřena na definování marketingové strategie cestovního ruchu oblasti Horního Vsacka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6130
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje
Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8874


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hladíková_2008_dp.pdfZablokované 956.3Kb PDF
hladíková_2008_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hladíková_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet