Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing
Autor: Janečka, Pavel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Práce se zabývá možnostmi rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska. Analyzuje současný stav regionu, práci destinačních managementů a hledá potenciál k dalšímu rozvoji oblasti a zvýšení turistické atraktivity. Navržená strategie využívá možností moderního přístupu k tématu prostřednictvím marketingu zážitků. Návrhy realizace a naplnění čtyř hlavních strategických cílů jsou doplněny samostatným event marketingovým projektem s názvem Koncert pro Hostýn, včetně jeho ekonomické náročnosti a podrobného realizačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6138
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8419


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janečka_2008_dp.pdfZablokované 3.736Mb PDF Zobrazit/otevřít
janečka_2008_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janečka_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet