Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Lekavá, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:38:05Z
dc.date.available 2013-05-13T23:00:38Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6161
dc.description.abstract Tato práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníka na trhu B2B. Zadavatelem vý-zkumu je společnost Fatra. Teoretická část seznamuje s procesem marketingového výzku-mu, zaměřeného zejména na B2B prostředí a jeho specifika. Praktická část představuje marketingový výzkum zpracovaný formou hloubkových rozhovorů a jeho závěry včetně doporučení pro zadavatele. Výzkum je zaměřen na komunikaci dodavatele a odběratele v oblasti výroby, logistiky a prodeje. cs
dc.format 60 s., 66 s. příloh. cs
dc.format.extent 3108490 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
dc.subject B2B trh cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject výzkum spokojenosti zákazníka cs
dc.subject B-to-B market en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject Customer Satisfaction Research en
dc.title Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B cs
dc.title.alternative Customer Satisfaction Marketing Research in the B2B Market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated This work deals with customer satisfaction marketing research in the B2B market for Fatra company. The theoretical part makes readers acquainted with marketing research process, especially focused on B2B market and his specifics. The analytical part presents the results of the marketing research, analyses in-depth inter-views and includes the recommendation for submitter. The research is focused on commu-nication between supplier nad customer in the field of production, logistics and sales. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7470
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
lekavá_2008_bp.pdfBlocked 2.964Mb PDF View/Open
lekavá_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
lekavá_2008_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account