Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s.r.o.
Autor: Obrtlíková, Romana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na sponzoring. Definuje subjekt sponzoringu, formy, oblasti, úrovně a jeho užití. Ukazuje, jakým způsobem se dělá sponzoringová kampaň. Prakticky znázorňuje a klasifikuje sponzorské aktivity u firmy BAL TIP Slovakia, s.r.o., která se sponzoringem zabývala v oblasti sportovní, a to sponzorství HK 36 Skalica.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6172
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9759


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
obrtlíková_2008_bp.pdfZablokované 3.099Mb PDF
obrtlíková_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
obrtlíková_2008_op.doc 4.589Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet