Marketingové komunikace obchodních center

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace obchodních center

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace obchodních center
Autor: Crha, Martin
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem diplomové práce je nejen popsat, analyzovat a zhodnotit současnou komunikační strategii obchodních center, ale také navrhnout či doporučit jistá opatření na prohloubení a zefektivnění této strategie. Neméně podstatným úkolem je analyzovat názory respondentů a následně jejich postoje a stanoviska vyhodnotit. K již zmíněné metodě analýzy bude po-užito dotazování. Pro možnou realizaci výzkumu bylo využito olomouckého regionu, ve kterém se nacházejí tři významná obchodní centra. Na základě výzkumu budou navrhnuta doporučení k zefektivnění a posílení marketingové komunikace, která bude možné apliko-vat na další regiony.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6196
Datum: 2008-04-30
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.04.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 7579


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
crha_2008_dp.pdfZablokované 3.211Mb PDF
crha_2008_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
crha_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet