Marketingová strategie zavedení nové produktové řady na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie zavedení nové produktové řady na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie zavedení nové produktové řady na trh
Autor: Janeczková, Lenka
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Úkolem mé bakalářské práce je zaměřit se na mezery na trhu v oblasti doplňků stravy, navrhnout nový produkt a jeho zavedení na trh. Nejdříve se budu snažit definovat pozici řady NaturLine na trhu s doplňky stravy. Budu se vě-novat dotazníkovému šetření, jehož pomocí bych měla nalézt "niche of the market". V praktické části své práce budu aplikovat výsledky dotazníkového šetření pro efektivní využití a zavedení do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6425
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7504


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janeczková_2008_bp.pdfZablokované 1.361Mb PDF
janeczková_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janeczková_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet