Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.
Autor: Rančíková, Jitka
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce je analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o., které jsou realizovány pro firmy sektoru malého a středního podnikání. Teoretická část obsahuje objasnění základních pojmů a charakteristiku služeb, s nimiž se český klient může na marketingovém trhu setkat. Součástí praktické části je představení společnosti, analýza jejího postavení, zhodnocení silných a slabých stránek a marketingový výzkum. Na základě tohoto rozboru byly zjištěny určité závěry a následně navrhnuta řešení vedoucí ke zlepšení služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/644
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4166


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rančíková_2006_bp.pdfZablokované 1.590Mb PDF Zobrazit/otevřít
rančíková_2006_op.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet