Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam
Autor: Vinklárková, Petra
Vedoucí: Fojtík, Rudolf
Abstrakt: Teoretická část této bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou především na marketingový výzkum a jeho metody. Dále se zde pojednává o částech komunikačního mixu a jejich využití. V praktické části práce je představena firma Zlatnictví Drahokam, pro niž je tato práce vytvořena. Poté zde naleznete vyhodnocení dotazníků, který byl vytvořen z důvodu zjištění postojů dotazovaných k reklamě. Závěr práce je věnován konkrétním návrhům umístění reklamy s vyjádřením nákladů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6455
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 7416


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vinklárková_2008_bp.pdfZablokované 1.137Mb PDF
vinklárková_2008_vp.doc 43.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vinklárková_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet