Strategie firmy Greiner packaging na novém trhu na Ukrajině

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie firmy Greiner packaging na novém trhu na Ukrajině

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie firmy Greiner packaging na novém trhu na Ukrajině
Autor: Slavík, Pavel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Žijeme v nové ekonomické éře, která se vyznačuje silnou globalizací trhů a konkurencí. Trhy se sjednocují a svět se "zmenšuje". Postupně padají poslední ochranné bariéry podnikání v některých zemích a zároveň se snižují rizika v těchto zemích podnikat. Stejně tak je tomu také na Ukrajině. Tato diplomová práce se zabývá právě tímto jevem a bude zkoumat možnosti vstupu a hledat strategii firmy Greiner packaging na novém trhu na Ukrajině.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6498
Datum: 2008-05-02
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7613


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slavík_2008_dp.pdfZablokované 1.875Mb PDF
slavík_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slavík_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet