Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturáklního fondu EU

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturáklního fondu EU

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturáklního fondu EU
Autor: Terrich, Robert
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Marketingová komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU je analytickou prací zaměřenou na schopnost podnikatelů a firem získat finanční dotaci na projektový záměr v oblasti profesního vzdělávání lidských zdrojů. Žádost o dotaci je chápána jako produkt firmy. Cílem žadatele je získat finanční podporu zveřejněním strategických vizí podniku prostřednictvím dat z firemního informačního systému a efektivním použitím nástrojů inte-grované marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6716
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7621


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
terrich_2008_dp.pdfZablokované 1.753Mb PDF
terrich_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
terrich_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet