Návrh reklamní kampaně obuvi MEDI pro prodejny Baťa

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh reklamní kampaně obuvi MEDI pro prodejny Baťa

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh reklamní kampaně obuvi MEDI pro prodejny Baťa
Autor: Šabacká, Zuzana
Vedoucí: Vašková, Jana
Abstrakt: V mé bakalářské práci se snažím navrhnout reklamní kampaň obuvi MEDI pro prodejny Baťa na základě sesbírání potřebných informací a pomocí dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na dvě na sebe navazující části. V teoretické části, která je podkladem pro vypracování další části, jsou z vybraných literárních zdrojů zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace firmy se zákazníky. V analytické části jsou zpracovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a na závěr navržena konkrétní reklamní kampaň.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6729
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2017
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7405


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šabacká_2008_bp.pdfZablokované 206.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
šabacká_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šabacká_2008_op.doc 42Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet