Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie
Autor: Čerešníková, Jitka
Vedoucí: Chromý, Zdeněk
Abstrakt: Po prostudování literatury analyzuji marketingové aktivity pro slivovici a hruškovici za rok 2005. Na základě této analýzy a marketingového výzkumu navrhuji marketingový mix pro rok 2006 a hodnotím možný synergický efekt a jeho výsledky ve společné propagaci slivovice a hruškovice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/672
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2497


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čerešníková_2006_bp.pdfZablokované 911.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
čerešníková_2006_vp.pdf 343.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
čerešníková_2006_op.pdf 184.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet