Využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů.
Autor: Čiscoň, Zbyněk
Vedoucí: Grussová, Anna
Abstrakt: Cílem práce je nastínit možnost využití marketingového mixu pro zvýšení nabídky služeb a konkurenceschopnosti vybraných hotelů. Práce je dělena na dvě části. V první části jsou utříděny informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, dodržování jeho zásad a marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na popis a charakteristiku vybraných hotelů, jejich analýzu a návrh jejich rozvoje do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6733
Datum: 2008-08-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav potravinářského inženýrství
Studijní obor: Chemie a technologie potravin
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7974


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čiscoň_2008_bp.pdf 1.016Mb PDF Zobrazit/otevřít
čiscoň_2008_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čiscoň_2008_op.doc 40.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet