Social networking a jeho využití v marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Social networking a jeho využití v marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Social networking a jeho využití v marketingu
Autor: Kýr, Kamil
Vedoucí: Loukili, Amina
Abstrakt: Sociální sítě se staly během svého krátkého a bouřlivého vývoje něčím naprosto přirozeným v lidském životě. Stejně jako jakékoliv jiné oblasti lidského konání, i sociální sítě nabízejí mnoho možností generování velkých zisků. Tento fakt vede vývojáře vytvářet naprosto nové niky, které by byly schopné zaujmout pozornost a interagovat s lidmi. Tato práce nabízí kom-plexní přehled prostředí sociálních sítí, jejich historii, podstatné definice a zasazení do kontex-tu. Dále nastiňuje marketingové strategie, které je nutné využít k provozování úspěšného pod-nikání v rámci sociálních sítí. Na základě teoretických znalostí je pak v teoretické části pre-zentována analýza konkrétní sociální sítě - Facebook. Tato služba se podrobuje rozboru his-torie, uživatelského rozhraní a popisu součástí. Dále je pak zkoumán dosavadní vývoj a růst, účinnost. Práce se také samozřejmě snaží navrhnout možná řešení na zlepšení a předpovědět budoucí vývoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6870
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9930


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kýr_2008_bp.pdfZablokované 650.3Kb PDF
kýr_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kýr_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet