Skončila doba"podnikových zpravodajů"?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Skončila doba"podnikových zpravodajů"? |
Autor: |
Hronová, Milada
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
V odůvodnění mého rozhodnutí pokračovat ve studiu v navazujícím magisterském programu Mediální a komunikační studia, oboru Marketingové komunikace, jsem před dvěma lety zmiňovala předchozí studium na Univerzitě Palackého v Olomouci. Jestliže jsem tehdy svou závěrečnou bakalářskou práci věnovala tématu public relations na vysokých školách, tak v zájmu o uvedený segment marketingových komunikací pokračuji i dále. Ve své diplomové práci jsem však konkrétnější. Pokusila jsem se analyzovat jeden z nástrojů komunikace na Univerzitě Palackého, tištěné periodikum Žurnál UP. Protože od doby, kdy jsem tvořila bakalářskou práci zabývající se problematikou public relations na vysokých školách, uplynulo zhruba deset let a protože "podnikové zpravodaje" jsou součástí uvedeného segmentu marketingových komunikací, považovala jsem za nutné se po těchto letech ke zmiňované oblasti znovu vrátit. Učinila jsem tak v teoretické části, z níž vyplývají obecná pravidla daná segmentem public relations, tedy předpoklady, jak by "podnikový zpravodaj" měl vypadat, co by mělo být jeho obsahem, účelem a cílem. V praktické části pak uskutečněná analýza o efektivitě komunikace prostřednictvím zpravodaje měla hypotézu prokázat. Projektová část této diplomové práce vychází jak z formulovaných hypotéz daných teoretickou rovinou public relations, tak ze shora nastíněných praktických výstupů formulovaných praktickou částí práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6946
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7585
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet