Strategie interní komunikace a struktura PR agentury

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie interní komunikace a struktura PR agentury

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie interní komunikace a struktura PR agentury
Autor: Tomčiaková, Eva
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Práce si klade za cíl postihnout problematiku interní komunikace. Popisuje efektivní řízení interní komunikace, dopady na výkonnost zaměstnanců, úspěšný rozvoj podniku a především spokojenost zaměstnanců. Posláním práce je zprostředkovat zkušenosti, názory a projekt optimálního fungování interní komunikace. Ve své teoretické části postihuje problematiku oboru Public Relations a jeho vývoj. Popisuje také vznik, vývoj a fungování profesionálních zprostředkovatelů oboru - PR agentur. Analytická část práce se zaměřuje na konkrétního poskytovatele služeb Public Relations, PR agenturu MT Communications. Analyzuje současný stav interní komunikace metodou participativního pozorování a metodou kvalitativního dotazování, které probíhalo s pracovníky agentury. Projektová část vychází z faktů, které byly popsány v analytické části, a navrhuje změny, které musí být učiněny pro efektivní fungování nástrojů interní komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6981
Datum: 2008-04-24
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7565


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomčiaková_2008_dp.pdfZablokované 825.6Kb PDF
tomčiaková_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tomčiaková_2008_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet