Komunikační plán pro zavedení nového produktu na trh firmy KABESTAV

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán pro zavedení nového produktu na trh firmy KABESTAV

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán pro zavedení nového produktu na trh firmy KABESTAV
Autor: Nováková, Veronika
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem práce je využití teoretických poznatků z marketingu ke tvorbě komunikačního plánu pro skutečně existující společnost KABESTAV. Stavební společnost v současné době zavádí nový produkt - práci s kamenem v zahradní architektuře a za tím účelem navazuje kontakt s novým cílovým segmentem - rodinami, žijícími v rodinných domech, které společnost neznají. Tato práce dává firmě návod, jak si v této situaci poradit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7009
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7393


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nováková_2008_bp.pdfZablokované 1.790Mb PDF
nováková_2008_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nováková_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet