Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.
Autor: Harantová, Lenka
Vedoucí: Kacr, Josef
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. Jejím smyslem je kriticky zhodnotit současný systém marketingové komunikace ve firmě ha-vel internet s.r.o. a přispět vlastními náměty k jeho zdokonalení. Strukturu práce tvoří teoretická východiska k řešeným problémům včetně některých no-vých trendů, které uvádí aktuální literární zdroje zabývající se problematikou marketingové komunikace. Obsah praktické části tvoří kritická analýza současného stavu marketingové komunikace v uvedené firmě. Jako hlavní metodický nástroj této části diplomové práce byl využit polostrukturovaný rozhovor s respondenty z řad klientů firmy a také s vybranými vedoucími pracovníky a odborníky firmy. Od původně zamýšleného dotazníkového šetření bylo nutno ustoupit pro minimální návratnost dotazníků. Výsledky řešení problému marketingové komunikace jsou uvedeny v námětech směřujících k zdokonalení současného stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7146
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8204


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
harantová_2008_dp.pdfZablokované 1.463Mb PDF
harantová_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
harantová_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet