Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o.
Autor: Dočkálková, Hana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této diplomové práce nazvané "Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s.r.o." je sestavení komunikačního plánu k nové produktové řadě společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou zpracovány poznatky z dostupných literárních zdrojů o reklamním plánu. Z teoretické části vychází část praktická, kde je charakterizována společnost Tescoma a následuje situační analýza složená z STEP analýzy, analýzy mikroprostředí a SWOT analýzy. Dále je uvedeno srovnání produktu s předchozími, spolu se SWOT analýzou nového produktu. Na základě analýz je určena komunikace, časový harmonogram a nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7191
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8198


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dočkálková_2008_dp.pdfZablokované 1.976Mb PDF Zobrazit/otevřít
dočkálková_2008_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dočkálková_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet