Komunikační strategie e-Learningového serveru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie e-Learningového serveru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie e-Learningového serveru
Autor: Pospíšil, Jan
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby komunikační strategie nově vznikají-cího e-Learningového serveru. V teoretické části jsou zpracována teoretická a metodolo-gická východiska k problematice nových přístupů ve vzdělávání a marketingových komuni-kacích. Praktická část je věnována charakteristice produktu, jeho cílových skupin a marke-tingovým analýzám vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a jejího produktu. V projektové části jsou definovány základní strategické cíle komunikace, je vytvořen creati-ve brief a na jejich základě je vytvořen rámcový návrh komunikační kampaně pro rok 2008/2009.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7447
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7558


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíšil_2008_dp.pdfZablokované 2.123Mb PDF Zobrazit/otevřít
pospíšil_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pospíšil_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet