Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií
Autor: Plšek, Radoslav
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: V úvodní části je obsažena rešerše odborné literatury, která je zaměřená především na tvorbu účinné reklamy, nástroje a vlivy, které ji ovlivňují. V další části je obsažena regulace reklamy v ČR a její zákonná omezení. V praktické části se zabývám tvorbou databázového programu ke třídění reklam masmédií a následným členěním konkrétních spotů do jednotlivých kategorií. Na závěr jsem vytvořil redukovaný soubor této databáze, který obsahuje pouze výběr některých reklam.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7487
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7396


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
plšek_2008_bp.pdfZablokované 942.1Kb PDF
plšek_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
plšek_2008_op.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet