Je reklama navoněná "zdechlina"?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Je reklama navoněná "zdechlina"? |
Author: |
Štěpanovský, Zdeněk
|
Advisor: |
Radvan, Eduard
|
Abstract:
|
Ve své práci s názvem: Je reklama navoněná "zdechlina"? jsem se pokusil seznámit čtenáře s reklamou a médií, jejími specifiky a determinanty, je zde hovořeno o historii reklamy, specifikováno to, co vlastně je reklama a k čemu slouží, jsou popsány prostředky ovlivňování v reklamě a je zde rozebrán legislativní a etický rámec působení reklamy a médií. V této práci se rovněž zabývám účinkováním známých osob v reklamách, jsou zde také uvedena některá relevantní rozhodnutí Arbitrážní komise Rady pro reklamu týkající se účinkování těchto osob v reklamách. A v neposlední řadě se ve své práci rovněž zabývám mediální výchovou a možným působením sociální pedagogiky a sociálního pedagogika při mediální výchově. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7628
|
Date:
|
2008-03-28 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.03.2038
|
Department:
|
Institut mezioborových studií |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
D
1009196
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account