Teoretická část: Příběh sushi od samurajů po supermarket Praktická část: Corporate Design imaginárního baru (restaurace, fast-food) s uplatněním autorského vizuálního sdělení
Show full item record
No preview available
Title:
|
Teoretická část: Příběh sushi od samurajů po supermarket Praktická část: Corporate Design imaginárního baru (restaurace, fast-food) s uplatněním autorského vizuálního sdělení |
Author: |
Havelková, Eva
|
Advisor: |
Eliška, Jiří
|
Abstract:
|
Tato práce seskupuje základní informace o sushi, exotickém symbolu dalekého Japonska. Je zaměřena především na tvarosloví pokrmu, hledání estetiky ve zcela neobvyklých sou-vislostech, specifickou terminologii a v neposlední řadě i na historický původ, technologii přípravy zkoumaného objektu. Cílem práce je tedy zpřístupnit čtenáři obecnou problemati-ku a vytvořit tak základní orientační body, podle kterých může "průzkumník" v případě hlubšího zájmu dále postupovat. Závěr práce je věnován Ukiyo-e, technice barevného ja-ponského dřevotisku. Objevuje se zde také snaha o určení míry expanze japonské kultury v současné, tzv. Západní společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7633
|
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
Discipline:
|
Multimedia a design - Grafický design |
Grade for thesis and defense:
|
D
5247
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account