Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka
Autor: Mitrič, Zbyněk
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve firmě Blažej Pálka. Rozhodování o komunikaci patří mezi nejsložitější a nejvýznamnější rozhodování firmy. Proto jsem se snažil tímto problémem zabývat a odhalit různá úskalí, která jsou s tímto pojmem spojena. V první části jsou na základě teoretických pramenů zpracovány poznatky o marketingové komunikaci a jejím využití v praxi. Druhá část je již zaměřena konkrétně na firmu Blažej Pálka, její vnitřní a vnější okolí a zejména je pak zhodnocen současný stav firemní marketingové komunikace. Na základě získaných údajů je vypracován projekt integrované marketingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7696
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 8303


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mitrič_2008_dp.pdfZablokované 5.310Mb PDF
mitrič_2008_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mitrič_2008_op.doc 1.077Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet