Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v České republice
Autor: Adamík, Marek
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na komunikaci nových náboženských hnutí v České republice vycházející z východní nábožensko-filozofické tradice - hinduismu a buddhismu. Snaží se odpovědět na otázku, zda a do jaké míry se na jejich rostoucí popularitě podílí komunikace s okolním světem. Teoretická část vymezuje postavení nových náboženství v českých kulturních podmínkách a jejich vztah k marketingu a marketingové komunikaci. Představuje nejčastěji užívané techniky manipulace pro oslovování potenciálních příznivců. Praktická část charakterizuje s využitím nástrojů marketingového mixu činnost vybraných náboženských hnutí a snaží se proniknout do jejich komunikačního potenciálu směrem k příznivcům a široké veřejnosti. Zahrnuje mediální obraz, který o organizacích vytváří tištěná periodika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7844
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10549


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
adamík_2009_dp.pdf 1.626Mb PDF Zobrazit/otevřít
adamík_2009_vp.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
adamík_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet