Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia
Autor: Rozehnalová, Ilona
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy Antikvariát a klub Fiducia a uvedením teoretických poznatků a poznatků uskutečněných analýz do praxe. V teoretické části práce je popsána komunikační strategie v komerční i neziskové sféře a typy shromažďování informací pro tvorbu analýz. Dále je teoretická část zaměřena na výčet a objasnění jednotlivých typů strategických analýz a výzkumů, které autorka může použít při tvorbě komunikační strategie firmy. V závěru se teoretická část práce věnuje nástrojům marketingového mixu se zřetelem ke specifikám v neziskovém sektoru. Ve druhé, praktické části práce je představena firma Antikvariát a klub Fiducia, její současné cíle a komunikační nástroje. Praktická část rovněž obsahuje několik analýz aktuální situace firmy včetně dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Třetí, projektová část je zaměřena na vytvoření nové komunikační strategie a komunikačního plánu firmy na vymezené období na základě poznatků z prvních dvou částí práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7852
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10626


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rozehnalová_2009_dp.pdfZablokované 1.863Mb PDF Zobrazit/otevřít
rozehnalová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rozehnalová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet