Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.)
Autor: Böhm, Václav
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Obsahem této práce jsou marketingově-strategické a plánovací procesy prováděné na konkrétním tržním subjektu. V první, teoretické části jsou popsány nejprve nástroje, které napomáhají k následnému výběru strategie (marketingový audit, Porterův 5-ti faktorový model analýzy konkurenčních sil, mapa tržního bojiště). Poté následují konkrétní specifikace marketingových strategií a samotného marketingového plánu. Ve druhé, praktické části jsou již jednotlivé výše zmíněné nástroje aplikovány do praxe. Vyústěním celé práce je návrh marketingového plánu pro daný subjekt, který se nachází v závěrečné, projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7900
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10552


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
böhm_2009_dp.pdfZablokované 1.409Mb PDF
böhm_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
böhm_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet