Adobe Flash CS3 a jeho použití ve výuce matematiky
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ostravský, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Žák, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T07:59:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T07:59:59Z |
|
dc.date.issued |
2009-06-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7918
|
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci se snažím popsat základní funkce a vlastnosti programu Adobe Flash CS3 Professional. Uvádím v ní, jak fungují principy objektového programování, doplněné ukázkovým příkladem. V praktické části je popsáno využití možností programu s funkční ukázkou. Největší podíl v této práci tvoří mnou vytvořený software pro podporu výuky Matematiky I. |
cs |
dc.format |
56 s |
cs |
dc.format.extent |
1831571 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
graphical work
|
en |
dc.subject |
timeline
|
en |
dc.subject |
animation
|
en |
dc.subject |
ActionScript 3.0
|
en |
dc.subject |
creation of object class
|
en |
dc.subject |
reading of external data
|
en |
dc.subject |
creation of applications
|
en |
dc.subject |
Math class
|
en |
dc.subject |
práce s grafikou
|
cs |
dc.subject |
časová osa
|
cs |
dc.subject |
animace
|
cs |
dc.subject |
ActionSript 3.0
|
cs |
dc.subject |
tvorba objektové třídy
|
cs |
dc.subject |
načítání externích dat
|
cs |
dc.subject |
tvorba aplikací
|
cs |
dc.subject |
třída Math
|
cs |
dc.title |
Adobe Flash CS3 a jeho použití ve výuce matematiky |
cs |
dc.title.alternative |
Adobe Flash CS3 and its use in teaching of mathematics |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pokorný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this bachelor thesis I am trying to describe basic functions and options of Adobe Flash CS3 Professional program. I am presenting principles of object programming complemented with an example. The practical part of this thesis is describing possibilities of using the program together with functional example. The biggest part of this thesis is my software program supporting the teaching of Mathematics I. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/76
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
11498
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
objektově orientované programování
|
cs |
local.subject |
Adobe Flash CS3 (software)
|
cs |
local.subject |
object-oriented programming
|
en |
local.subject |
Adobe Flash CS3 (software)
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam