Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce MEXX.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce MEXX.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce MEXX.
Autor: Ženčica, Peter
Vedoucí: Štefánek, Radoslav
Abstrakt: V mojej bakalárskej práci som za zaoberal témou event marketing a jej využitím pre zvýšenie povedomia o značke Mexx. Prvá časť sa zaoberá event marketingom z teoretického hľadiska, jeho charakterovými vlastnosťami, významom a jeho typológiou. Druhá, analytická časť sa skladá z podrobnej socio- kultúrnej analýzy, ktorá pozostáva z dotazníkových šetrení a kvalitatívneho výskumu. Na základe výstupov z výskumov som vytvoril návrh eventu. Tento návrh som sformuloval tak, aby pre firmu priniesol čo možno najväčší efekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7951
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11784


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ženčica_2009_bp.pdfZablokované 3.226Mb PDF
ženčica_2009_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ženčica_2009_op.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet