Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s.
Autor: Horáková, Monika
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Podstatou obsahu diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro softwarovou divizi společnosti Astra 92, a.s., pro rok 2009/2010. Práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí v následujícím pořadí: teoretická, analytická a projektová. V první části jsou zahrnuty teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu. Analytická část je zaměřena na situační analýzu firmy tzn. analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix, GE a BCG matice. Souhrnem poznatků z analytické části je vypracování SWOT analýzy. V projektové části je navržen marketingový "akční" plán pro danou softwarovou divizi, který je dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7955
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11117


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáková_2009_dp.pdfZablokované 4.049Mb PDF Zobrazit/otevřít
horáková_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
horáková_2009_op.pdf 128.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet