PR strategie společnosti Starbucks

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

PR strategie společnosti Starbucks

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: PR strategie společnosti Starbucks
Autor: Poláková, Lucie
Vedoucí: Svoboda, Václav
Abstrakt: Práce aplikuje teoretické poznatky z oblasti public relations do praxe. Zabývá se světem obchodu a marketingu, v mém případě se nesoustředí na profit, nýbrž prioritou číslo jedna je orientace na zákazníka. Vypovídá o důležitosti společenské odpovědnosti firmy, která je důležitou podstatou podnikání. Společnost Starbucks vytváří novou kulturu, nový životní styl, který se odvíjí od prvků jedinečné korporátní identity. Má velmi dobře propracované PR aktivity, které se podílí na pozitivní image společnosti. Obsah práce má čtenáři přiblížit pozadí společnosti, která byla vybudována na zelené louce a dnes patří k fenoménům v oblasti kávy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7974
Datum: 2009-05-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10528


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
poláková_2009_bp.pdfZablokované 1.214Mb PDF
poláková_2009_vp.doc 88.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
poláková_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet